ایران دانلود

ایران دانلود

دانلود بهترین ها و جدیدترین های ایران و جهان
ایران دانلود

ایران دانلود

دانلود بهترین ها و جدیدترین های ایران و جهان

آشنایی با تارنماهای کاربردی (سری نخست)

نام سایت: TinEye
زمینه فعالیت: جستجوی عکس و یافتن عکس های مشابه
این سایت عکس های مورد نظر شما را بررسی و جستجو کرده و عکس های مشابه را با اندازه و کیفیت های متفاوت یافته و پیشنهاد می کند. به دو صورت آپلود مستقیم عکس و وارد کردن آدرس اینترنتی عکس مورد نظر خود در فیلد مربوطه، می توانید جستجوی خود را انجام دهید . به عنوان مثال اگر عکسی از اینترنت دانلود کرده اید اما به این عکس با کیفیتی بهتر نیاز دارید. این سایت به شما کمک می کند تا با جستجوی عکس نمونه، موارد مشابه را یافته و مورد مناسب را انتخاب نمایید. 


نام سایت: HTML Compressor
زمینه فعالیت: ارائه ابزار کاهش حجم فایل
با استفاده از این ابزار می توانید فایل هایی از قبیل CSS, Javascript, PHP, HTML و ... را کاهش حجم داده و استفاده نمایید. ابزار این سایت تنظیمات متعددی دارد که بنا به نیاز خود می توانید آنها را تنظیم نمایید. همچنین این سایت حجم فایل مورد نظر شما را قبل و پس از کاهش نمایش می دهد.


نام سایت: PRELOADERS
زمینه فعالیت: ساخت آیکن لودینگ
سایتی مفید و کاربردی ! این سایت به شما امکان می دهد تا در انتخاب آیکن های ویژه لودینگ صفحه گزینه های زیاد و متنوعی را داشته باشید. در این سایت آیکن های متنوعی در دسته بندی های مشخص و با تنظیمات مختلف ارائه شده است. تنها کافیست با توجه به نیاز و سلیقه خود آیکن مورد نظر خود را انتخاب و پس از انجام تنظیمات خود، آن را دو فرمت قابل انتخاب gif یا png دانلود و استفاده نمایید.


نام سایت: TGRAPHIC
زمینه فعالیت: گرافیک
اگر گرافیست هستید از سایت TGRAPHIC بازدید کنید. در این سایت تصاویر متنوعی با موضوعات مختلف و به صورت دسته بندی شده ارائه شده است که برای گرافیست های وب و چاپ به عنوان یکی از منابع تصاویر می تواند استفاده شود. همچنین در این سایت تصاویر زیبایی برای استفاده به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ خود می توانید پیدا کنید.


نام سایت: IP Location
زمینه فعالیت: خدمات وب، میزبانی وب، ابزار دامین و ...
سایت IPlocation علاوه بر ارائه خدمات وب از جمله میزبانی وب ، ابزار دامین و منابع وب مسترها، به کاربر این امکان را می دهد که با وارد کردن IP مورد نظر خود اطلاعاتی نظیر شهر و کشور، قاره، عرض و طول جغرافیای ، ISP, ساعت جهانی GMT ، نمایش موقعیت IP در Google Map مربوط به آن IP را بدست آورد.


نام سایت: Alexa
زمینه فعالیت: خدمات وب، Web Ranking
وب سایت Alexa برای بسیاری از وب مسترها شناخته شده است.در این سایت می- توانید از Ranking جهانی وب سایت مورد نظر خود و همچنین Ranking سایت در کشوری خاص، مطلع شوید. مقایسه وب سایت ها بر اساس موارد آمده در سایت مانند Rank، مشخص نمودن کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوی سایت، Alexa Toolbar، مشاهده لیست 500 سایت برتر جهان، و مواردی از این دست از جمله خدمات ارائه شده از سوی این وب سایت می باشد.اگر مدیر سایت هستید و تاکنون از Alexa بازدید نکرده اید در اولین فرصت به این سایت مراجعه کرده و از خدمات مفید آن استفاده نمایید.


نام سایت: Google Analytics
زمینه فعالیت: خدمات وب، گزارش آمار سایت
یکی از سرویس های رایگان گوگل، Google Analytics است. Google Analaytics گزارشات آماری از سایت را به صورت حرفه ای و کامل ارائه می دهد. مدیرانی که مایلند از آمار بازدید ، تعداد بازدید، تعداد صفحات بازدید شده و مواردی از این قبیل آگاهی یابند به Google Analytics مراجعه نمایند. مشابه این سرویس گوگل، سایت Webgozar ایران است که البته سرویس گوگل کامل تر می باشد.

توجه: برای استفاده از امکانات Google Analytics لازم است که حداقل یک اکانت در گوگل داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد